Monday, August 3, 2009

hock lee n hui teng


我和他


我的宝贝
我啊!我啊!我啊!


yeah....i received present from him for my next mth birthday la..izzit too early le?i think so..but he wanna give me n i jz can received it la.tis is the 2nd time he celebrate birthday with me..1st birthday he give me perfume as my present,tis time he bought what i choose..thks him a lot la..i hv spend almost rm150 for the clothes...coz now is mega sales,everythings oso very cheap cheap cheap...i like it....tis is the 5th time went to kl find him...v still like last time..shopping whole day..shop til our leg cant walk anymore,actually he is dam sayang me,even he is freaking tired,but he still shopping with me,i appreciate it so much...



还是用会华语吧!哈哈!要提提的还是我的宝贝啊!每晚我们临睡前一定会聊聊天,说说大家之间的趣事,这点真的令我觉得好甜,让我感觉到原来我们是那么地靠近的,以前我不会用‘老夫老妻’来形容我们,因为我不觉得我们到了这个阶段,可是现在不同咯,真的有这种感觉了!好事?不知道。因为通常在我们最甜蜜的时候就会发生大件事而令我们的感情变得一踏糊涂!我真的不想有这种感觉了!好难去建立我们的感情啊!希望我们可以一直甜甜的拉!


我们在kl吃了在怡保怎样找也找不到的食物咯,全部都是我的最爱,有kim gary@sunway piramid,food republic@pavilion,最爱的还是特别板面,每次想拍板面的照片都忘了,因为当它一来到我就已经拼了命去吃啊!哈哈!好吃好吃!

谢谢我的宝贝让我感觉到我有一个好男友!

No comments: